Threads: перлина соцмереж чи черговий швидкоплинний тренд? Досліджуємо в системі YouScan

За перші пʼять днів соціальна мережа Threads досягла 100 мільйонів користувачів і цим навіть перевершила рекорд ChatGPT. Неймовірно швидке зростання кількості юзерів вразило багатьох і спровокувало сотні тисяч обговорень у соцмедіа. 🤩

Тож ми вирішили зʼясувати, як онлайн-аудиторія сприймає нещодавно запущену соціальну мережу. Для цього ми використовуємо систему YouScan, а також Insights Copilot – перший AI асистент з моніторингу соцмереж на базі ChatGPT.

Глобальна дискусія?

З моменту запуску, Threads миттєво заполонив онлайн-простір, зібравши 18 мільйонів згадувань на різних платформах. Пік ажіотажу припав на 6 липня – цього дня опубліковано 3.5 мільйона постів. Проте вже з наступного дня інтерес до теми став вщухати.

Threads розпалив по-справжньому глобальну дискусію. Найактивніші обговорення відбувалися у Сполучених Штатах, Великій Британії, Японії, Індії та Бразилії – тож, увага до застосунку була прикута з різних куточків земної кулі. 🌎

Як відреагували користувачі соцмереж?

Реакція аудиторії на Threads наразі є неоднозначною. Кількість негативних згадувань перевищує позитивні: Net Sentiment Rate становить -22. Цікаво, що ж не сподобалося аудиторії? 🤔

Аби висвітлити цю ситуацію, ми звернулися до Insights Copilot – нашого AI асистента – і запитали його про топ-5 негативних тем обговорень про нову соціальну мережу.

Insights Copilot надав нам доволі розгорнуту відповідь:

Отакої!

Користувачі висловили низку занепокоєнь щодо різних аспектів нової соцмережі:

🔐 Конфіденційність даних під питанням, оскільки Threads збирає особисту інформацію і вимагає синхронізації облікових записів.

🛠 Деякі функції застосунку працюють невдало, деякі юзери називали його називали складним у використанні.

🧵 Неможливо видалити акаунт Threads, не видаляючи акаунт Instagram через тісний звʼязок між цими платформами. На цю тему користувачі почали поширювати мем “It’s a trap!” (“Це пастка!”) з Зоряних війн 😁.

Крім цього користувачі непокоїлись:

🪞 Схожістю інтерфейсів Twitter і Threads.

🤬 Імовірним поширенням у Threads негативної та абʼюзивної поведінки.

Чи все так погано?

Заждіть! Ми також попросили Insights Copilot проаналізувати топ-5 позитивних тем обговорень про Threads.

Схоже, що у Threads все ж таки є свої фанати:

📈 Користувачі соцмедіа поширювали пости про швидкий ріст аудиторії Threads.

📱 Хвалили соцмережу за візуально привабливий, чистий і організований інтерфейс.

🤗 Помічали більш позитивну, інклюзивну та привітну атмосферу порівняно з Twitter.

💬 Залучалися у цікаві дискусії.

👍 Згадували, що нова соцмережа підходить для поширення рекомендацій і порад стосовно макіяжу, одягу, догляду й особистого досвіду загалом.

Що ж обрати: Twitter чи Threads?

Порівняння Threads і Twitter є чи не найгарячішим трендом у соцмедіа. А що про це думає Insights Copilot? 

Думки про Threads і Twitter різноманітні. Користувачі віддають перевагу тій чи іншій платформі, відштовхуючись від особистих потреб, бажань і уподобань. Одні цінують більшу базу користувачів і ширші можливості Twitter, у той час як інші вважають, що Threads має кращий інтерфейс і більш сприятливе онлайн середовище.

Говорячи про токсичність онлайн спільноти, Threads переважно отримує схвальні відгуки. Схоже, що наразі соцмережа має менше тролів і ботів, які псують загальну атмосферу та провокують конфлікти. З іншого боку, Twitter поки що має ширшу базу користувачів і більш розвинений функціонал. Тож, як у Twitter, так і у Threads є свої прихильники та хейтери.

Чи триватимуть ці дискусії довго? Час покаже. А ми будемо слідкувати за ситуацією за допомогою даних із YouScan та Insights Copilot! 🕵️‍♀️

1418