Threads: перлина соцмереж чи черговий швидкоплинний тренд? Досліджуємо в системі YouScan
За перші пʼять днів соціальна мережа Threads досягла 100 мільйонів користувачів і цим навіть перевершила рекорд ChatGPT. Неймовірно швидке зростання кількості юзерів вразило багатьох і спровокувало сотні тисяч обговорень у соцмедіа. 🤩
Тож ми вирішили зʼясувати, як онлайн-аудиторія сприймає нещодавно запущену соціальну мережу. Для цього ми використовуємо систему YouScan, а також Insights Copilot – перший AI асистент з моніторингу соцмереж на базі ChatGPT.
Глобальна дискусія?
З моменту запуску, Threads миттєво заполонив онлайн-простір, зібравши 18 мільйонів згадувань на різних платформах. Пік ажіотажу припав на 6 липня – цього дня опубліковано 3.5 мільйона постів. Проте вже з наступного дня інтерес до теми став вщухати.
Threads розпалив по-справжньому глобальну дискусію. Найактивніші обговорення відбувалися у Сполучених Штатах, Великій Британії, Японії, Індії та Бразилії – тож, увага до застосунку була прикута з різних куточків земної кулі. 🌎
Як відреагували користувачі соцмереж?
Реакція аудиторії на Threads наразі є неоднозначною. Кількість негативних згадувань перевищує позитивні: Net Sentiment Rate становить -22. Цікаво, що ж не сподобалося аудиторії? 🤔
Аби висвітлити цю ситуацію, ми звернулися до Insights Copilot – нашого AI асистента – і запитали його про топ-5 негативних тем обговорень про нову соціальну мережу.
Insights Copilot надав нам доволі розгорнуту відповідь:
Отакої!
Користувачі висловили низку занепокоєнь щодо різних аспектів нової соцмережі:
🔐 Конфіденційність даних під питанням, оскільки Threads збирає особисту інформацію і вимагає синхронізації облікових записів.
🛠 Деякі функції застосунку працюють невдало, деякі юзери називали його називали складним у використанні.
🧵 Неможливо видалити акаунт Threads, не видаляючи акаунт Instagram через тісний звʼязок між цими платформами. На цю тему користувачі почали поширювати мем “It’s a trap!” (“Це пастка!”) з Зоряних війн 😁.
Крім цього користувачі непокоїлись:
🪞 Схожістю інтерфейсів Twitter і Threads.
🤬 Імовірним поширенням у Threads негативної та абʼюзивної поведінки.
Чи все так погано?
Заждіть! Ми також попросили Insights Copilot проаналізувати топ-5 позитивних тем обговорень про Threads.
Схоже, що у Threads все ж таки є свої фанати:
📈 Користувачі соцмедіа поширювали пости про швидкий ріст аудиторії Threads.
📱 Хвалили соцмережу за візуально привабливий, чистий і організований інтерфейс.
🤗 Помічали більш позитивну, інклюзивну та привітну атмосферу порівняно з Twitter.
💬 Залучалися у цікаві дискусії.
👍 Згадували, що нова соцмережа підходить для поширення рекомендацій і порад стосовно макіяжу, одягу, догляду й особистого досвіду загалом.
Що ж обрати: Twitter чи Threads?
Порівняння Threads і Twitter є чи не найгарячішим трендом у соцмедіа. А що про це думає Insights Copilot?
Думки про Threads і Twitter різноманітні. Користувачі віддають перевагу тій чи іншій платформі, відштовхуючись від особистих потреб, бажань і уподобань. Одні цінують більшу базу користувачів і ширші можливості Twitter, у той час як інші вважають, що Threads має кращий інтерфейс і більш сприятливе онлайн середовище.
Говорячи про токсичність онлайн спільноти, Threads переважно отримує схвальні відгуки. Схоже, що наразі соцмережа має менше тролів і ботів, які псують загальну атмосферу та провокують конфлікти. З іншого боку, Twitter поки що має ширшу базу користувачів і більш розвинений функціонал. Тож, як у Twitter, так і у Threads є свої прихильники та хейтери.
Чи триватимуть ці дискусії довго? Час покаже. А ми будемо слідкувати за ситуацією за допомогою даних із YouScan та Insights Copilot! 🕵️♀️